ACTUALIZARE:
DECIZIE ANULARE ACHIZIŢIE PUBLICĂ PRIN PROCEDURA PROPRIE APLICABILĂ ÎN CAZUL SERVICIILOR SOCIALE ŞI AL ALTOR SERVCII SPECIFICE PREVĂZUTE ÎN ANEXA NR.2 DIN LEGEA 68/2016

Comisia de evaluare a hotărât anularea procedurii de atribuire prin procedura proprie a contractului de achiziţie publică hrana pentru participanţi (grup ţinta) (servicii de catering) în cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate în comunitate” SMIS 130443, conform art 212, alin 1 din Legea 98/2016, deoarece până la temenul limită de depunere a ofertelor (29.06.2023 ora 12:00 – conform anunțului de participare 2905/22.06.2023), nu a fost primită nici o ofertă pe adresa de email assoc@assoc.ro sau la sediul autorității contractante ASSOC (secretariat), str. Lascar Până nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș pentru procedura de atribuire de mai jos.

Descarcă decizia (pdf)

ANUNȚ DE PARTICIPARE

Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze prin procedura proprie, având în vedere dispoziţiile art. 111 alin (1) din Legea nr. 98/2016, hrană pentru participanţi (grup ţintă) în cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate în comunitate” SMIS 130443.

Datele de identificare ale autorităţii contractante:
Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială (ASSOC), str. Lascar Până, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureş, email: assoc@assoc.ro

Obiectul contractului
Achiziţie hrană pentru participanţi (grup ţintă) (servicii de catering) în cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate în comunitate” SMIS 130443, conform cerințelor formulate în Caietul de sarcini.

Clasificare CPV
55520000-1 – Servicii de catering

Tip contract
Servicii

Valoare estimată
69.720,00 lei fără TVA

Sursa de finanțare
Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziunea socială şi combaterea sărăciei, Operaţiunea – Reducerea numărului persoanelor vârstnice şi a celor cu dizabilităţi plasate în instituţii rezidenţiale, prin furnizarea de servicii sociale şi medicale la nivelul comunităţii, inclusiv servicii pe termen lung.

Durata contractului
Hrană pentru participanţi (grup țintă) – serviciile de catering se vor presta pentru maxim 7 luni, dar nu mai târziu de 28.12.2023.

Oferte alternative
Nu se acceptă

Subcontractarea parţială sau totală a contractului
Nu se acceptă

Limbă de redactare a ofertei
Romană

Termenele privind clarificările solicitate şi răspunsul autorităţii contractante:
Termenul limită de solicitare a clarificărilor este 27.06.2023 ora 12.00
Termenul de răspuns la eventualele clarificări: 28.06.2023 ora 12.00

Data limită pentru depunerea ofertelor:
29.06.2023 ora 12.00

Oferta se va transmite pe adresa de email assoc@assoc.ro (însoţită de toate documentele prevăzute în prezentul anunț) sau se va depune la sediul autorităţii contractante ASSOC (secretariat), str. Lascar Până nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș, însoțită de scrisoare de înaintare (Formular 1).

Criteriul de atribuire:
Preţul cel mai scăzut

Informaţii suplimentare:
Oferta se depune în conformitate cu documentaţia de atribuire prezentată în anexă la prezentul anunţ.

1. Anunț de participare
2. Caiet de sarcini
3. Modele formulare