SOLICITARE DE OFERTE IN VEDEREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE FURNIZARE TAMPOGRAF
In atentia operatorilor economici interesati:
ASOCIATIA PROFESIONALA NEGUVERNAMENTALA DE ASISTENTA SOCIALA ASSOC cu sediul în BAIA MARE, str. B-dul Unirii, nr. 28, cod fiscal 7930701, reprezentata prin Salajeanu Florian Valeriu, beneficiar al finanţării nerambursabile de la bugetul de stat prin Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice – în baza contractului de finantare nr. 771/05.04.2013, doreşte achiziţionarea prin achizitie directa urmatorul produs:
– Tampograf – 1 bucata cu valoare estimata de 36.225,86 lei cu TVA
Criteriul aplicabil pentru atribuirea contractului si stabilirea ofertei câştigătoare este pretul cel mai scazut.
Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul ASSOC Baia Mare str. B-dul Unirii, nr. 28, intre orele: 10.00 – 14.30.
Calendarul procedurii de atribuire:
DATA |
ORA1) |
LOCAŢIA |
|
Data de publicare a anunţului publicitar |
14.11.2013 |
nu este cazul |
site Achizitor + ziar local |
Termen limită de solicitare a clarificărilor din partea Ofertanţilor |
18.11.2013 |
Ora 16:00 |
La Registratura Achizitorului, prin fax sau e-mail |
Termen limită de transmitere a răspunsurilor la clarificări de către Achizitor |
20.11.2013 |
Ora 16:00 |
Site achizitor şi prin fax cu confirmarea primirii, celui ce a solicitat clarificarea. |
Termen limită de depunere a ofertelor |
22.11.2013 |
Ora 10:00 |
Sediul Achizitor |
Data şedinţei de deschidere a ofertelor |
22.11.2013 |
Ora 12:00 |
Sediul Achizitor |
Doritorii sunt rugaţi să contacteze achizitorul pentru informaţii suplimentare in scris la sediul acestuia sau la tel: 0262-222226, fax: 0262-222226, e- mail: assoc@assoc.ro –
persoana de contact Les Andrei.