Actualizare anunț! 

Consultă Rezultatul procedurii – descarcă…

 

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA ACHIZIȚIA DIRECTĂ
Pentru atribuirea contractului de servicii organizare de evenimente

Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze direct servicii de organizare de evenimente în cadrul Proiectului „Dialog social și parteneriate pentru Ocupare și Formare”, contract de finanțare nr. 3339/21.05.2024, cod proiect PEO/48/PEO_P1/OP4/ESO4.2/PEO_A7/309187

OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul contractului îl constituie prestare servicii organizare de evenimente în cadrul Proiectului „Dialog social și parteneriate pentru Ocupare și Formare” contract de finanțare nr. 3339/21.05.2024, Cod proiect PEO/48/PEO_P1/OP4/ESO4.2/PEO_A7/309187

CLASIFICARE CPV:
79952000-2– Servicii pentru evenimente

MODALITATEA DE ATRIBUIRE
Achiziție directă, în conformitate cu prevederile Capitolului 4 din Ordinul nr. 1.284 din 8 august 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene și instrucțiunile Ministerului Fondurilor Europene, coroborat cu art. 7 alin 5 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.

CRITERIU DE ATRIBUIRE:
Prețul cel mai scăzut.

VALOAREA ESTIMATĂ:
Valoarea estimată a achiziției: 235.200,00 lei fără TVA.
Decontarea serviciilor se va face numai pentru serviciile efectiv prestate: număr efectiv de participanți certificați.

SURSA DE FINANȚARE:
PROGRAMUL EDUCAȚIE ȘI OCUPARE 2021-2027
Prioritate: P01 „Modernizarea instituțiilor pieței muncii“

Obiectiv specific: ESO4.2 „Modernizarea instituțiilor și a serviciilor pieței muncii pentru ca acestea să evalueze și să anticipeze necesitățile în materie de competențe, să asigure o asistență promptă și personalizată și să sprijine corelarea cererii și a ofertei, tranzițiile și mobilitatea pe piața muncii (FSE+)“

DURATA CONTRACTULUI:
Contractul va intra în vigoare la data semnării și își va produce efectele până la data de 01.06.2026 (pe toată perioada de implementare a proiectului „Dialog social și parteneriate pentru Ocupare și Formare”, Cod proiect PEO/48/PEO_P1/OP4/ESO4.2/PEO_A7/309187, cu posibilitatea prelungirii duratei acestuia, prin act adițional la contract, ca urmare a eventualei prelungiri a perioadei de implementare a proiectului.

PREZENTAREA OFERTEI:
Ofertele vor conține minim următoarele documente:

  • Scrisoare de înaintare (Formular 1);
  • Documentele de calificare Documentele care dovedesc îndeplinirea cerințelor de calificare vor îndeplini rigorile stabilite la Capitolul 11 și se vor depune împreună cu oferta.
  • Propunerea Financiară, exprimată în lei fără TVA si cu TVA (Formular 3) și Centralizator anexa la formularul de oferta financiara (Formular 3.1) va include atât valoarea unitară/eveniment, participant fără TVA, cât și valoarea totală a ofertei cu TVA si fără TVA. La elaborarea propunerii financiare, ofertantul are obligația de a lua în considerare toate cheltuielile pe care le implică îndeplinirea obligațiilor contractuale. Formularul de ofertă este actul prin care operatorul economic își manifestă voința de a se angaja juridic în contractul de achiziție. Lipsa formularului reprezintă lipsa propunerii financiare, respectiv lipsa actului juridic de angajare în contract, ceea ce atrage încadrarea ofertei ca inacceptabilă. Propunerea financiară va fi exprimată în Lei, fără TVA si cu TVA și are caracter ferm și obligatoriu, din punct de vedere al conținutului pe toată durata de valabilitate a ofertei.
  • Propunerea Tehnică, întocmită pe baza cerințelor din specificațiile tehnice prin care se asumă îndeplinirea cerințelor din prezentele specificații tehnice conform Formularul de propunere tehnică – (Formular 4) Prestatorul este răspunzător de elaborarea propunerii tehnice astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate cerințele aferente menționate în specificațiile tehnice. Cerințele impuse sunt minimal obligatorii şi nu absolvă pe ofertanți de responsabilitatea de a realiza și alte sarcini pe care le consideră necesare pentru asigurarea calității serviciilor prestate. În acest sens, orice ofertă prezentată, care se abate de la prevederile specificațiilor tehnice, va fi luată în considerare numai în măsura în care propunerea tehnică prezentată asigură un nivel calitativ superior cerințelor minimale din prezentele specificatii tehnice.

Documentele depuse în copie, vor fi semnate pentru Conformitate cu originalul.
Formularele completate, precum și ofertele vor fi depuse în original.
Oferta se va depune la sediul beneficiarului Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC (secretariat), str. Lascăr Pană, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș. Ofertele se pot trimite și prin curier cu plata suportată de către ofertant.

Oferta va fi transmisă/depusă pe suport hârtie conținând toată documentația, în plic sigilat, pe care se va menționa:
a) Numele/Denumirea și adresa ofertantului, (pentru a permite returnarea ofertei, fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este declarată întârziată);
b) Mențiunea: „Pentru procedura de achizitie Organizare de evenimente, ID 309187”.
c) Mențiunea: „A nu se deschide înainte de termenul limită de depunere al ofertelor 05.09.2024 ora 12.00”
Plicul va fi însoțit de „Scrisoarea de înaintare” conform formularului 1.

Eventualele clarificări la documentația de atribuire pot fi obținute în urma solicitărilor primite în scris pe adresa de email assoc@assoc.ro până la data de 02.09.2024 ora 12:00.

La solicitările de clarificări transmise după această dată, beneficiarul își rezervă dreptul de a nu întocmi un răspuns.
Termenul de răspuns la eventualele clarificări este 04.09.2024 ora 12:00.
Beneficiarul va înregistra toate solicitările de clarificări primite și va întocmi un singur răspuns consolidat ce va fi publicat pe site-ul ASSOC, însoțit de întrebările aferente, luând masuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective.
Termenul limită de depunere a ofertelor este data de 05.09.2024, ora 12.00.

Documente anexate anunțului: