Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze direct pachete de hrană pentru participanții certificați ca urmare a programelor de formare în cadrul Proiectului „Ocupare și formare pentru șomeri și persoane inactive”, contract de finanțare nr. 20954/30.12.2022, Cod proiect POCU/1080/3/16/3.1,3.4/157131, conform anunț nr. 977/02.03.2023.
OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul contractului îl constituie achiziționarea unei cantități estimate de 424 pachete hrană pentru participanții certificați ca urmare a programelor de formare profesională, în vederea implementării activității A2 – ,,Organizarea și derularea de programe de formare profesională a adulților’’, din cadrul proiectului cu titlul ,,Ocupare și formare pentru șomeri și persoane inactive’’, Cod proiect POCU/1080/3/16/3.1,3.4/157131, care să corespundă cerințelor minime formulate în specificațiile tehnice nr. 976/02.03.2023.
CLASIFICARE CPV
15000000-8 – Alimente, băuturi, tutun și produse conexe.
MODALITATEA DE ATRIBUIRE
Achiziție directă, în conformitate cu prevederile Capitolului 4 din Ordinul nr. 1.284 din 8 august 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene și instrucțiunile Ministerului Fondurilor Europene, coroborat cu art. 7 alin. 5 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
CRITERUIU DE ATRIBUIRE
Prețul cel mai scăzut.
VALOAREA ESTIMATĂ
Valoarea totală maximă estimată a pachetelor de hrană pentru participanții certificați în urma programelor de formare este de 254.400 lei fără TVA, respectiv 277.296 lei cu TVA inclus.
Depășirea valorii estimate duce automat la respingerea ofertei.
Se vor deconta doar pachetele de hrană comandate și recepționate de beneficiar.
DURATA CONTRACTULUI
De la data semnării până la data de 31.12.2023.
Oferta se va depune la sediul beneficiarului Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC (secretariat), str. Lascăr Pană, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș. Ofertele se pot trimite și prin curier cu plata suportată de către ofertant.
Oferta va fi transmisă/depusă pe suport hârtie conținând toată documentația, în plic sigilat, pe care se va menționa:
a) Numele/Denumirea și adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei, fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este declarată întârziată;
b) Ofertă furnizare hrană pentru participanți, ID proiect 157131.
Plicul va fi însoțit de „Scrisoarea de înaintare”, conform formularului 1.
Specificațiile tehnice și modelele de formulare sunt anexate prezentului anunț.
Termenul limită de depunere a ofertelor este data de 10.03.2023, ora 12.00.
Termenul limită de solicitare a clarificărilor este 07.03.2023 ora 16.00.
Termenul de răspuns la eventualele clarificări: 08.03.2023 ora 16:00.
Clarificări pot fi obținute în urma solicitărilor primite în scris pe adresa de e-mail: assoc@assoc.ro
DOCUMENTE ANEXATE
Anunț de participare la achiziția directa _Furnizare hrana pentru participati
Specificații tehnice_ Furnizare hrana pentru participati
Modele formulare_ Furnizare hrana pentru participati
Data publicării: 2 martie 2023