Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze direct servicii de închiriere spații pentru echipa de implementare în vederea desfășurării activităților cu grupul țintă în cadrul Proiectului “Dialog social și parteneriate pentru Ocupare și Formare”, contract de finanțare nr. 3339/21.05.2024, cod proiect PEO/48/PEO_P1/OP4/ESO4.2/PEO_A7/309187, conform anunț nr. 2120/14.06.2024.

OBIECTUL CONTRACTULUI îl constituie închiriere imobil (clădire sau parte din aceasta), necesar echipei de implementare pentru desfășurarea activităților cu grupul țintă și pentru echipa de management, care să fie amplasat în municipiul Baia Mare, județul Maramureș, și care să corespundă cerințelor minime formulate în specificațiile tehnice nr. 2119/14.06.2024.

Spațiul va avea destinația de birouri pentru echipa de implementare și management și este necesar pentru buna desfășurare a activităților A1 – „Acțiuni care vizează îmbunătățirea capacității și digitalizarea organizațiilor societății civile’’, A3 „Acțiuni de formare, evaluare și certificare a rezultatelor formării’’ și A6 – „Activități de management”, a proiectului.

Suprafața utilă – minim 160 mp – maxim 163 mp (birouri și dependințe)

Cerințele minime și caracteristicile de natură tehnică sunt menționate în specificațiile tehnice nr. 2119/14.06.2024 atașate prezentului anunț.
CLASIFICARE CPV: 70310000-7 – Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile

VALOAREA ESTIMATĂ
Valoarea totală maximă estimată pentru serviciile de închiriere spații pentru echipa de implementare în vederea desfășurării activităților cu grupul țintă este de 195.600 lei fără TVA, pentru o suprafață estimată de 163 mp, pe o durată de 24 luni.

DURATA CONTRACTULUI
Perioadă estimată de 23 luni.

PREZENTAREA OFERTEI

  • Oferta se va depune la sediul beneficiarului Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC (secretariat), str. Lascăr Pană, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș. Ofertele se pot trimite și prin curier cu plata suportată de către ofertant.
  • Oferta va fi transmisă/depusă pe suport hârtie conținând toată documentația, în plic sigilat.
  • Plicul va fi însoțit de “Scrisoarea de înaintare’’ conform formularului 1.

Termenul limită de depunere a ofertelor este data de 26.06.2024, ora 12.00.
Termenul limită de solicitare a clarificărilor este 21.06.2024, ora 12:00.
Termenul de răspuns la eventualele clarificări 25.06.2024, ora 12:00.

Clarificări pot fi obținute în urma solicitărilor primite în scris pe adresa de e-mail: assoc@assoc.ro

Documente anexate