Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze direct, avand in vedere dispozitiile cu art. 7 alin (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu art. 7 alin. 7 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificarile și completarile ulterioare, Servicii organizare evenimente în cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate in comunitate” SMIS 130443,
Datele de identificare ale autoritatii contractante:
Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială (ASSOC), str. Lascar Pana, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramures, email: assoc@assoc.ro
Tip anunt: achizitie directa conform art. 7 alin. (5) coroborat cu alin. 7 din Legea nr. 98/2016.
Tip contract: servicii
Obiectul contractului: servicii organizare evenimente pentru beneficiarii grupului țintă și însoțitorii acestora (20 beneficiari și 20 însoțitori) pentru desfășurarea activității A1 „Furnizarea de servicii/activitati integrate de sprijin in vederea tranzitiei de la servicii de ingrijire institutionalizata catre servicii la nivelul comunitatii”, subactivitatea A1.2. „Furnizarea de servicii sociale de tip locuinta protejată” În cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate in comunitate” SMIS 130443, conform cerințelor formulate în Caietul de sarcini atasat prezentului anunt.
Clasificare CPV
Cod CPV 79952000-2 – Servicii pentru evenimente
Valoare estimată:
Valoarea estimata a achiziției este de 158.000 lei fără TVA.
SURSA DE FINANȚARE
Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziunea sociala si combaterea sărăciei, Operatiunea – Reducerea numarului persoanelor vârstnice si a celor cu dizabilitati plasate în institutii rezidentiale, prin furnizarea de servicii sociale si medicale la nivelul comunitatii, inclusiv servicii pe termen lung.
DURATA CONTRACTULUI
Durata contractului este de la data semnării contractului până la data de 28.12.2023 (pe durata implementării proiectului POCU/462/4/15/130443).
MODALITATEA DE PREZENTARE A OFERTEI
Ofertantul va transmite urmatoarele documente:
– Scrisoare de înaintare (Formular 1).
– Prezentare Declarație privind evitarea conflictului de interese – Formular 2
– Prezentare Declarație privind neîncadrarea în art. 164 din Legea 98/2016 – Formular 3
– Prezentare Declarație privind neîncadrarea în una dintre situațiile prevăzute la art. 165 și 167 din Legea 98/2016 – Formular 4
– Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comerțului, valabil la data depunerii, sau in cazul ofertanților străini, documente echivalente emise in tara de rezidenta din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit si ca nu se afla in nici una din situatiile de anulare a constituirii, respectiv ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatea ce face obiectul achiziției. Informațiile cuprinse în Certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la momentul depunerii acestuia.
– Formularul de ofertă financiară – Formular 5 si anexa centralizator;
– Declarație privind respectarea legislației în domeniile: mediu, social şi al relațiilor de muncă, în conformitate cu prevederile art. 51 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice – Formular 6
Documentele depuse în copie var fi semnate și ștampilate pentru conformitatea cu originalul, iar formularele completate cu ocazia participarii la prezenta achizitie, precum și oferta vor fi depuse în original.
PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
Ofertanții își vor menține oferta pentru o perioadă de minim 30 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.
INFORMAȚII SUPLIMENTARE
Oferta se depune in conformitate cu documentația de atribuire prezentata in anexa la prezentul anunț.
Oferte alternative: Nu se accepta
Subcontractarea parțiala sau totala a contractului: nu se accepta
Limba de redactare a ofertei: romana
Termenele privind clarificările solicitate si răspunsul autorității contractante:
Eventualele clarificări sau informații suplimentare cu privire la documentația aferenta prezentului anunț pot fi solicitate in scris la adresa de email assoc@assoc.ro , persoană de contact Tămășan Raluca Andreea
Termenul limită de solicitare a clarificărilor este 29.11.2023 ora 14.00
Termenul de răspuns la eventualele clarificări: 04.12.2023 ora 10.00
Data limita pentru depunerea ofertelor: 05.12.2023 ora 12.00.
Oferta se va transmite: pe adresa de email assoc@assoc.ro (însoțită de toate documentele prevăzute în prezentul anunț) sau se va depune la sediul autorității contractante ASSOC (secretariat), str. Lascăr Pana nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș, in plic închis ce va conține mențiunea: Pentru procedura Servicii organizare evenimente în cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate in comunitate” SMIS 130443, A nu se deschide înainte de termenul limită de depunere al ofertelor 05.12.2023 ora 12:00.
Orice oferta primita după termenul limita de depunere a ofertelor stabilit in prezenta documentație sau depusa la o alta adresa decât cea indicata mai sus, nu va fi evaluata de achizitor.
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Ofertantul declarat câștigător in urma evaluării ofertelor primite va publica categoria de servicii contractate la prețul din oferta in catalogul SEAP/SICAP, in vederea finalizării achiziției, precizand la denumire „Servicii organizare evenimente, proiect POCU 462/4/15/130443.” Achiziția se va realiza prin inițierea de către autoritatea contractanta a comenzii serviciului respectiv, in catalogul SEAP/SICAP, după care se va încheia contractul de servicii.
DOCUMENTE ANEXATE, valabile pentru descărcare: