Manager administrativ
Candidatul ideal/cerințe:
- studii superioare finalizate în domeniul economic sau administrativ;
- experiență de 3-5 ani, pe un post similar;
- experiență de lucru relevantă în ceea ce privește managementul echipei;
- cunoașterea procedurilor de management administrativ și financiar
- cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit), nivel avansat
- cunoștințe de limba franceză, germană (reprezintă avantaj)
- cunoștințe foarte bune de operare PC – Office;
- excelente aptitudini de rezolvare a problemelor, leadership și coordonare;
- spirit de antreprenor, bun organizator, atent la detalii;
- motivat să lucreze într-un mediu dinamic;
- bune abilități de comunicare, de planificare şi organizare.
Responsabilități:
- îndeplineşte activităţi în domeniul: administrativ, achiziţii și supravegherea activității angajaților din subordine;
- inițiază, coordonează și aplică politici și proceduri interne;
- menține personalul administrativ prin recrutarea, selectarea, orientarea și instruirea angajaților (inclusiv în scopul dezvoltării oportunităților de dezvoltare profesională);
- gestionează încadrarea în termenele limită a realizării diferitelor activități de către persoanele din subordine;
- se asigură că personalul din subordine respectă procedurile de lucru;
- implementează programe și sisteme pentru reducerea costurilor, menținând în același timp calitatea operațiunilor administrative;
- monitorizează inventarul de materiale de birou și achiziționarea de materiale noi, conform bugetului.
CV-urile se vor trimite la departamentul de resurse umane pe adresa de e-mail ioana.lupan@assoc.ro. Vă mulțumim!