În cadrul asociației ASSOC funcţionează două Unităţi Protejate: U.P. I şi U.P. II

UP a fost înfiinţată în 2008, cu scopul de a oferi servicii comunităţii şi în acelaşi timp pentru a servi simultan nevoilor grupurilor marginalizate. logo UP

Conform Legii nr. 448/2006, angajatorii din România trebuie să:

  1. Dacă au peste 50 de angajaţi, 4% dintre aceştia trebuie să fie persoane cu dizabilităţi; sau
  2. Să plăteasca lunar către bugetul de stat o sumă reprezentând 50% din salariul de bază minim brut pe ţară înmulţit cu numărul de locuri de muncă în care nu au angajate persoane cu handicap; sau
  3. Să achiziţioneze produse sau servicii de la unităţi protejate autorizate pe bază de parteneriat în suma echivalentă cu suma datorată la bugetul de stat.

Astfel, companiile pot veni la noi să cumpere o gamă largă de produse şi servicii care se califică la opţiunea 3 în conformitate cu legislaţia pentru persoane cu dizabilităţi.

U.P. I

În Unitatea Protejată la finele lunii septembrie 2014 sunt angajate trei persoane cu dizabilităţi însemnând 100% din totalul angajaţilor.

Oferim:

  • Produse de birotică-papetarie 
  • Produse de igienă şi curăţenie
  • Echipamente de lucru şi protecţie
  • Echipamente IT

 Majoritatea produselor noastre se realizează pe bază de comandă îndeplinind cu atenţie specificaţiile clientului.

U.P. II

La finele lunii septembrie 2014 sunt angajate 6 persoane, dintre care 5 sunt persoane cu dizabilităţi. Ceea ce reprezintă 83,33% din totalul personalului.

Oferim:

  • Produse de birotică-papetărie;
  • Produse de igienă şi curăţenie;
  • Echipamente de lucru şi protecţie;
  • Echipamente IT;
  • Un serviciu pentru curăţenie care funcţionează în cadrul organizaţiei ASSOC.

Clienţii noştrii sunt constituiţi din instituţii publice şi firme din sectorul privat.